نامه عاشقانه یک مهندس کامپیوتر :
 
Dont love

 

 دلم واست یه bit شده عزیزم! پس کی این کابل ازدواج ما وصل میشه تا کیلوبایت کیلو بایت عشق و محبت واست ارسال کنم ؟! مطمئن باش هیچ ویروسی نمیتونه تورو از تو هارد دلم پاک کنه چون یاد چشمات مثل یه انتی ویروسه... عشق من حیف پدرت مثل یه فایر وال نمیزاره من بهت دسترسی داشته باشم ولی نترس بالاخره یه راهی برای هک کردنش پیدا میکنم! مواظب خودت باش . دلتنگ تو... مهندس!


نظرات شما عزیزان:

شبگرد تنها
ساعت0:36---5 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم مرسی بابت لینک...نامه عاشقانه قشنگی بود.لاییییییک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
30 / 1 / 1392برچسب:, :: 15
دل آرا پرویزی

درباره وبلاگ
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طنز و سرگرمی و آدرس delara.parvizi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 22685
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



با من قدم بزن-مهران آتش

كداهنگ براي وبلاگ